100209

Matte b provet drog livet ur mig, så jag vände ryggen till de moderatblåa väggarna som omfamnar Jensens lokaler och åkte hem till mitt kära ghetto. 
Betongen lugnar ett upprört hjärta och jag kände att jag förtjänade att strunta i mediekunskapen.
Jag finner ändå ingen mening med att sitta och lyssna till de torraste uttryck och skämt som någonsin uttalats i ett klassrum. Inte heller uppmuntrar det faktumet att powerpoint-presentationerna är vita, livlösa och brutalfula ( inget ont om hennes inkompetens i ett av de enklaste programmen i datorns historia, jag bara menar att det finns andra färger än svart och vitt) 
så ger dem lektionerna inte mig mer än ångest över allt det andra jag skulle kunna ha gjort under tiden. 
som exempelvis klippa gräsmattan, rensa navelludd eller titta igenom hela säsongen av våra bästa år - som förövrigt är det sämsta som producerats i tvålväg, men det skulle fortfarande vara mer underhållande. 

jag är bara bitter. Inget ont om att rensa navelludd.
jag bara hatar att göra saker jag inte vill göra och jag hatar att jag har tre artiklar som ska vara inne på fredag.
har jag börjat?
nej
har jag planerat att börja?
nej


nu ska jag dricka te och hoppas på att skolan brinner ner, alternativt att online hackas och all information förstörs.
jag röstar för det sistnämnda.


Kommentarer
Postat av: jenny

det gör jag med <3

2009-02-10 @ 18:21:12
URL: http://jenssans.blogg.se/
Postat av: Johanna

häng med på johnossi beställ biljett NU

vi delar klunkklunk ur flaska :D

2009-02-10 @ 19:15:30
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: josephine

wuhu min första kommentar i din blogg ;). Jag gillar din header väldigt mycket!

2009-02-11 @ 22:52:23
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0