161009

jag lyssnar till bruce springsteen och allt annat gustaf brukar sjunga, ibland undrar jag om inte kents album kommer fantastiskt lägligt. jag har lyssnat in mig på det mesta och markus har gått i högtalarna dagarna in och ut. jag vill ha nytt med kent. trots att ingenting kommer slå järnspöken. ingenting.

men under den här helgen lyssnade ja gtill sånt som sofie sjunger saker som vi är pojkarna som busar med flickornas små, ja ni förstår. Vi lyssnade kalla nätter till gamla kassettband med oliver och gänget. i falun. i urskogen. vid ett järnvägsspår. Jag gillar dalarna. det är fint där. det är kallt som satan och folk tycker om lidl. men det är fint.






Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa kent.

2009-11-01 @ 19:38:43
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0