underhållning

scenario:
jag ligger hemma på en spikmatta med min trasiga rygg och läser licaplace blogg brist på underhållning;

Hon har skrivit ett inlägg om kent .

Och det här gott folk är de utvala kommentarerna:

"lyssnar inte direkt på han, men helt okej!"

(den här har ingenting med saken att göra det är därför det är lite kul)

"Hej lisa varför svarar du inte på kommentarerna i inlägget under? det är hur många som helst som undrat om kläderna från chicy men det känns lite som du ignorerar allt, efetrsom du istället svarar på kommentarer som inte är så "viktiga" eller vad man ska säga. Är det för att du inte vill att alla ska härma dej, för jag frstår om det är jobbigt.
Aja tack för en bra blogg iallafall :)"

"åhh, vill lyssna på deras nya album sjukt mkt!" (gör det då?)

"Faktiskt så lyssnade min mamma lite på kent ett tag, hon fick deras skiva vapen och ammunition (tror jag den heter) i present och den gick flitigt för något år sedan ! Haha"
(jo för det är ju kul att veta)

"eskiiiiiiilstuuunaaaaaaaaa"

"kan ikke du legge ut spotify-spilleslisten din?" (för att norska är kul)

"det är lite roligt att mina föräldrar alltid har gillat kent, så då har
jag automatiskt bestämt mig för att de är dåliga, haha. Man kan ju inte tycka
likadant som sina föräldrar heller.." (skitkul hörru)

det här ska jag nog roa mig med oftare. tänk va mycket puckon det finns.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahha! Folk kan vara så otroligt.. underhållande. Guú. (<- östgötskt uttal)

2009-11-10 @ 10:51:53
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0