THE+OTHER+SIDE//LONDONBABY2010



vi bodde i bayswater, i närheten av kensington gardens och ett stenkast från portobello road och Notting hill. Utsikten från vår balkong (!) till vänster. Aldrig någonsin under mina vistelser i london har jag varit med om att det funnits balkong på rummet, dock var det inte mycket till balkong, den var mest skitig och möbellös.

jag har varit en fantastiskt dålig fotograf under resan måste jag erkänna, inte på det vis att bilderna varit dåliga, snarare att de är få. Jag vet inte hur jag ska lyckas sammanställa detta inferno av bilder på mat, prylar och byggnader. men ni får de i dagform, eller i vinkel från vilket område de är från, eller i vanligt hederligt bombformat.

e to the njoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0