010210//and take your money

nu har jag nästan inga pengar kvar.
jag tog en sväng förbi kreatima och tänkte att nu ska jag köpa en blå penna och en 3mm blyherts.
jag kom ut med 11 pennor.
jävla skit. den där butiken ruinerar mig varje gång. allt är så otroligt tilltalande och man vill bara bläddra runt i alla bokpärmar, prova alla pennor, jämföra färger och hatta runt.
den här gången spenderade jag bara en halvtimme i affären, färra gången tog det en och en halv.

sen gick jag till hm och hittade en jättestor konstig koftsak med luva som såg mysig ut så den köpte jag också.
den var dyr. men det är försvarbart eftersom det är kallt och min fleece är i behov av tvätt.

sen köpte jag ett halsband på indiskas rea på rea för 30 kronor.

nu ligger min budget på 0 och det är endast 29 kvar tills nästa studiebidrag.
jaha då var man körd igen.
helvete.

sen är det kallt också.
är det bara jag som saknar gräset?


osammanhängande bild men jag har ingen sladd till min hårddisk. en sån borde jag köpt. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0