2009//02//february





inspirerad månad var det. fotade mycket, skrev litegranna.

alla hjärtans dag den 14e var en spännande upplevelse, bland det sjukaste jag varit med om, eller?
"jag sitter på stockholms vatten!"

den 3:e februari skapade jag den här bloggen, som frankenstein skapade sitt monster.



jag gick på min första intervju på östermalm och fick min praktikplats på capo. jag lärde känna helenelund och framtida arbetskontakter. seriöst. otroligt. hotell anglais. och oscar hagman som mobbade mig för att jag hade en fläck på min klänning när jag skulle till sture.


jag fotade snyggsnygg johanniboy!

och snyggsnygg elin som ser lite ut som reese witherspoon på andra bilden.

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaaaw, är det nästan ett år sen??? SICK! När det blir varmare vi fota ja? :P

2010-01-08 @ 18:16:51
URL: http://aveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0