if I hang myself in the christmas tree//020110

jag packar, städar och skäller ut lärare på samma gång. egentligen skulle jag behöva åka och köpa en skidjacka.

för imorgon bär det av till romme med gustafen och hans syster (med vän) och mor, mysigt.

fly förbannad är jag på fotoläraren min igen.

kursen är i praktiken avslutad nu.
ditt betyg är definitivt.
jag kommer inte tillbaka till skolan efter nyår och mina anteckningar är där.
när du har hjälpt klasskamrater i klassrummet med photoshop kan jag bara säga grattis till dem och bra jobbat av dig.
det kommer dessvärre inte finnas ytterligare komplettering i kursen.

sug min ***. någon som vill följa med till rektorn den 7:e?

Kommentarer
Postat av: josephine

JAG!

2010-01-02 @ 17:16:25
Postat av: Jenny

Herre min jävla gud. Sjukaste jag hört. Fight on älskling. <3

2010-01-02 @ 17:36:13
Postat av: Louise

Din lärare är dum.

Jag kan skicka hotbrev till honom? Jag är nog bezt på sånt.

2010-01-02 @ 18:20:56
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0