THE+FUTURE/IS//NEAR



Jag insåg idag, måndag, att om bara tre dagar, torsdag, så är skolan över.
På riktigt. Finito. Kaputt.
Sen kom jag på alla framtidsplaner, alla dumma företagsidéer och de bra också (hur blir det med sexcaféet?).
När börjar man? Finns det någon dag då man ska inse att det är dags?
Jag känner mig aningen stressad och förvirrad och ängslig.

Jag har tagit mig några små framtidssteg, letat upp en intensivkurs som verkar vettig och skickat en intresseanmälan.
Sen tog jag mig ett litet stapplande steg mot au-pair grejen. Gjorde mig en profil på Au-pair world och skickade iväg några ansökningar där också. Men vad gör jag när de svarar? Ett jävla meck det här.

Jag behöver en kram.

och lite maia hirasawa. leva nu är fin.



Kommentarer
Postat av: Jenny

SEXCAFET JAG ÄR PÅ!!!



vi kirrar en start-budget sen kör vi<3

2010-06-07 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0