BIRTHDAYKID//THEGIFTS





sjukt cleana hörlurar från urbanears. med fin funktion som gör att kompisen kan koppla in sina hörlurar i dina och så kan man lyssna tillsammans till ljuv musik.



Jag fick en enorm skål jordgubbar till frukost och ett lite annorlunda födelsedagskort, the puzzle. kul!




Kicks hade ett awesome erbjudande för en tid sedan att man fick köpa två produkter och sedan få en bonuslåda med små smakprover. I adore de små proverna, alltid andvändbart. Sen måste jag bara nämna att repairwear är världens bästa botemedel mot trötta ögon. bra att ha efter skiva. hejdo påse!



Fick en funky bok av min favorit, med tips och tricks, guider osv. väldigt skoj!



Presentkort på brabra affärer. Monkipuss och Topshopkärlek.



Världens roligaste tepåsar som chillar fint i koppen. Vem vill inte ha victoria och daniel i morgonteet?
OCH SIST MEN INTE MINST. MIN KÅNKEN. FINA FINA KÅNKEN.



Sen fick jag ju biljetten till Lady Gaga också men det var inte så intressant att fotografera..

Kommentarer
Postat av: A n n a

Sv: Ja namnet är lite läskigt, men det var kanske meningen för att hålla folk borta :). Vanligt folk fick ju inte komma in i förbjudna staden på kejsarnas tid :)



Grattis i efterskott :) Fina presenter och riktigt schyssta bilder!

2010-05-09 @ 11:54:28
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

GRATTIS i efterskott haha :) Så mycket fint du fick. Älskar hörlurarna längst upp :)

2010-05-11 @ 14:22:24
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Okej, tack för tipset! ;)

Fin blogg du har.

2010-05-11 @ 15:23:14
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0