080809





en dag spenderad i trosa stad, det är viktigt att tillägga det där med stad för att undvika missförstånd.
anledningen till denna visit var inte det faktum att blondinbella spenderade dagen på exakt samma koordinater, nämligen sittandes vid ett rangligt bord på fyren.
kära morfar min skulle bjuda mor min och mig på lunch, dock inte på fyren. Kultiverade människor äter numera på trosa sjökrog eftersom fyren gått och blivit kommersiellt och tappat sin forna charm. 

bilderna är också från trosa, som kallas världens ände enligt vägskyltarna, holgan såklart.

( fyra (!) rullar är skickade för att framkallas, förhoppningsvis dimper dem ner i min brevlåda snarast) 

Kommentarer
Postat av: johanna

gillar andra bilden skarpt!

2009-08-08 @ 21:48:33
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0