230209

oscarsgalan var ju en händelse i sig.
det krävde hjältemod och styrka, koncentration och hängivelse,
men främst
mat. 
ska man hålla sig vaken en hel natt kräver det ett organiserat och strukturerat matschema.
under min kväll gick det åt (ungefärliga siffror då minnet börjar tryna runt fyra snåret)
4 apelsiner
3 äpplen
5 morötter
1 påse popcorn
10 (!) after eight
smågodis i orimliga mängder
kall fläskfilé och kall klyftpotatis (finns det någonting godare än rester mitt i natten? nej) 
och en kiwi.
fin kväll.

kate winslet är det vackraste som någonsin vandrat på denna jord, insida som utsida, höger som vänster, hon är perfekt i alla hörn och kanter.
så otroligt bra.
gud vad jag grät när hon vann.
puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

kate är jättevacker åh vad jag tycker om henne och hatar henne samtidigt för att hon får spela mot leo.

2009-02-23 @ 23:39:06
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är också kär i Kate....

Och Teddy mitt hjärta du ska bara veta hur glad jag blev av din kommentar! Det räcker med att det finns en till som tror på mig och mina planer för framtiden för att jag själv ska vara övertygad om att det kommer ske!

Jag ska också bli en bättre kommenterare (heter det så) för det finns inget bättre med att ha en blogg som får uppmärksamhet.

Puss Teddy, du är också fin!

2009-02-24 @ 09:59:16
URL: http://historienomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0