200709

hej, minns ni mig?

på villovägar har jag vandrat, utan inspiration eller lust vid min sida,
kanske borde bloggen dödsförklaras och brännas på bål?
tanken kanske flög förbi, men så blir nog inte fallet.
headern är ju faktiskt ganska så fin, 
för fin för att slängas bort.

I väntan på en fika med johanna idag så tänker jag slänga upp ( otroligt bloggigt uttryck. jag börjar hamna i rätt sinnesstämning) ett antal miljoner bilder och texter ( och skriva in datumen då dem inföll i rubriken och låtsas att svackan aldrig existerat).

ibland är jag bra allt fantastisk på att underhålla mig själv.




Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄNTLIGEN!!!



Så som jag väntat, så som jag längtat!



Äntligen är du tillbaka i bloggen...

Nu kan jag sova gott om nätterna <3

2009-07-20 @ 16:09:32
Postat av: Lasse

Jag gillar dom här bilderna

2009-07-20 @ 23:14:10
URL: http://aveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0