Everglade



Idag ramlade jag genom en branddörr och kände att ansiktet blev tio nyanser rödare.
Jag lyssnar på anthony idag. Det är en sådan dag.

Det känns som att jag slösar bort min tid när jag är i skolan. Jag skulle kunna måla upp milslånga listor av jag skulle kunna göra istället för att gå dit. Jag vill lära mig hur man framkallar film i mörkerrum mest för att jag är sugen på att fotografera med holgan och det är dyrt som satan att framkalla i affär. Jag vill lära mig illustrator ordentligt. Jag vill läsa, skriva och stirra upp i taket och känna att världen är stor. Jag vill åka till platser jag aldrig varit förut.

I still have too many dreams. I need another world. A place where I can go.

världens bästa anthony and the johnsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0