men bara om min älskade väntar



jag kräver sommar och jag kräver det nu.
jag vägrar lämna mitt rum förrens allt vitt skit är borta. smält bortblåst eller vadfansomhelst. bort med det.
jag vill inte mer. jag orkar inte frysa mer. jag orkar inte ha min fula fleecetröja som gör håret sådär elektriskt att man inte vet vart man ska ta vägen. jag vill inte. öhk.
det var 2 plusgrader imorse och jag kände för en sekund lycka. sen kommer man till moderatjensen och då börjar det snöa. IGEN. det är för mycket snö. var är den globala uppvärmningen när man behöver den?
sen ska det tydligen bli svinkallt i helgen igen. kul. jävligt kul.

jag ska ut och elda kol eller något så det blir vår någongång. det här funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0