2009//03//march


jag fotade sötaste kusinerna (tillhörandes johanniboy)

jag fotograferade dans en helg i mars.

min syster blev 21 den 18e, ännu lite äldre!

den 25e mars gick jag på bio med en gustaf och såg kenny begins. sen drack vi varm choklad på fotöljen and held hands. det var en fin dag.

den 28e mars var det earth hour och jag spenderade helgen hos densamme gustaf. vi bakade kladdkaka och jag lånade mjukisbyxor att släpa runt i.

nu har vi varit tillsammans i 9 månader och 14 dagar ( och ja jag var tvungen att räkna på fingrarna och använda kalendern. jag är en usel flickvän ;) )



love yah wiggah!
(skare vara fjortis skare va!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

TYP FINASTE PARET!!!! All jävla cred till par som håller mer än fem månader (vilket är mitt fiiina rekord hehe). Löve u!<3

2010-01-08 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0