2009//04//april

nu blir det minnen av aprilhimlen.





det var vår och aprilhimlen den var för mig inte särskilt svår.
den 15 april fyllde snyggsnygg jossanfin 18! det blev j-kalas och jag var jordgubbe. fantastiskt kalas med ett lite för stort intag av alkohol kanske. men men fin kväll var det!
den 11e fyllde världens finaste lasse förberg hagman 18 stora år. jag tog en fin bild på henne (men jag tycks ha slarvat bort barnbilden..)

en helt vanlig lördag i mitt liv förvandlade jag mig till en bdpopare.


och till henrik berggrens ord; jag trodde jag hade tid.

den 19 april fick jag ett spännande mail från dn:s fototävling ung bild ang. järnspöken.

jag hade tråkigt en dag i april och smörjde inte hela ansiktet i bronzing powder. det gör väl alla.

sen så var det ju förstås en händelselös valborg (inte för fröken eriksson svenhild dock.. haha!) och jag spenderade den framför min käre mac. av någon störd anledning har jag döpt den här bilden till bajsfritzel. varför är ännu okänt.


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är grym!!

2010-01-10 @ 14:59:00
Postat av: josephine

april 2009 var awesome med min fina jordgubbe!

2010-01-10 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0