2009//05//may

det hände någonting den 7:e..
jag fyllde de arton åren!
jag fick allt som en artonåring behöver, muminkex, tuschpennor, såpbubblor och klistermärken. inte att förglömma ett fantastiskt fint ritblock med nalle puh.
och pengar till min vän som jag än har bredvid mig, min arne, min 50d.



jag hade en fin fin fin fest som spårade lite här och var hehe. champangen flödade (lite mer i vissa glas;) ) och det var dans dans dans. med och utan kläder. det var finaste kvällen i maj!

jag fick gå på en priscermoni i dn huset och hämta hem mitt fina tredjepris! gratismat och tidningar tog jag också med mig


min morfar och min mor fyllde även år i maj. morfar min blev 88. och min mors ålder ska vi inte tala om för man talar inte om damers ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0