2009//07//julyjuly

jag firade midsommar i en musikal. med den varmaste släkten tillhörandes gustaf. det var en mysig midsommar ute på väddö!



jag åkte iväg på festival nummer 2, hultsfred! matens paradis! det var mat öööverallt! thaimaten till frukost lunch och middag var guld! vi såg regina spektor, killers, kings of leon och en herrans massa mer! (markus krunegård också, jag köpte mig en fin tröja)




efter hultsfred bar det av till kalmar med gustaf för att hälsa på hans far och staden! jag tog med mig holgan och vi hade en fin minisemester bland båtar, glass och fryst mat från 2005. grå köttfärs. vi såg harry potter 6 från handikappplatserna med godis i nävarna, sjukt bra film var det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0