2009//08//august

way out west! behöver jag säga mer? jenny love and I åkte neråt på en buss utan att veta vart vi skulle sova eller hur vi skulle överleva, panikslagna anländer vi till götet men kusinvitamin räddade oss och hej så kul vi hade! träffade fina albin i folkmassorna och det här var festivalen med bäst musik. lätt. band of horses, robyn, timo, bon iver, LILY ALLEN (så sjuuukt snygg och bra. jag och jenny dog lite) och anthony, anthony, anthony. and the johnsons. FY SATAN VA BRA.
det var en lycklig festival för jenny love blev 18 i samma veva och fick gå på krogspelning och se rise against. finaste lägenheten bodde vi i också. åh.





sen var det mest skolstarter och plugg igen. men lite fotograferingar hann jag också med i augusti.


fräsiga yodit love!

och min dansante vän joseFIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0