2009//10//october

jag köpte mina tre biljetter till kent nu i februari. det var ren panik när jag skulle få tag på dem och lycka när de låg i min hand. ÅH jag är så sjukligt taggad!

jag pluggade mest hela tiden i oktober. jag minns inte riktigt vad jag gjorde den här månaden och bilddagboken har inte varit till stor hjälp så oktober får förbli en minneslucka.

var det kanske i oktober som den här bilden togs? (nej juni men vi lägger den fint här)
criminal minds. tagna av polis på slussen. oj vilken kväll. " det här kommer bli en kväll som vi kommer skriva om i varandras studentmössor" jo tack.. nog blev det det.


jag åkte med svenhild till fina falun och levde lantliv under en helg! massa mat massa mys och fotograferingar. åhoj.





Kommentarer
Postat av: Jenny the one and only

De va fan inte juni.... De va mars tror jag!!

2010-01-10 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0