210110

idag tog jag och min käre pojknacke en välförtjänt sovmorgon och missade en engelskalektion som kändes onödig.
2 och en halv timme i bildsalen (som idag inte luktade bårhus och diverse otvättade delar på den mänskliga kroppen) var den lektionen som gått snabbast de här 3 åren. jag citerar "det känns inte som att man är i skolan längre"
det blir nog en kul funky kurs skulle jag allt tro!

jag har dessutom ätit lax idag. och det var, hör och häpna, gott. men bönsalladen vi gjorde till smakade inte lika bra så jag åt min fantastiska alldagliga sallad till. fantastiskt.

nu ska jag till la gym och svettas. sen ska jag baka hemligheter till mina kära vänner som ska spela rockband och fisa i johannas soffa imorgondagen. härlisch!

här skulle det ha varit en bild men blogg.se har förnärvarande den funktionen borttagen så vi låtsas.

den här har jag i huvet. dum di dum di du

Kommentarer
Postat av: Jenny the one and only

Miike Snow e typ galet bra!

2010-01-21 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0