avatarized//16012010


jag lökade ihop en liten avatar av mig själv (som mest ser ut som en blå kate moss)
underhållande, men fan så bökigt. funderade på att skita it så ni får en halvdan en.
don't try this at home (jobbigt)

gustafen och jag såg filmen idag. jag tänkte mest på hur kissnödig jag skulle komma att bli.
Den var bra, eller alltså, storyn är ju förutsägbar och ganska tradig.
Men den är snygg. snygg som satan. Och magisk.
men förutsägbar som story.
fast jag gillade den.
jag vill helst inte säga att den var asbra. jag vill säga att den var cool.

Kommentarer
Postat av: josephine

haha, det ser ju ut som Kate Moss!

avatar är ju samma story som pocahontas, fast jag gillade skogen.

2010-01-17 @ 11:45:35
Postat av: S o f i e

Meh, den e asbra ju! :D kommer du ihåg min film Ferngally? :D Den med féen och människan som blir liten o fladdermusen som e förvirrad? :D den påminner också väldigt mkt om Avatar faktiskt :D

2010-01-17 @ 21:15:05
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0