delay//christmas/came/too/late//2009


jag testade mina julklappar på mina julklappar, jag tyckte det var aningen fyndigt. så för en stund förvandlade jag mig till tomte. nu vet jag att stativet (som är lite rangligt) fungerar och att fjärrkontrollen är guds gåva till människan!

jag fick en fin fin fin bok att bläddra i efter inspiration. jag tycker mycket om den, den innehåller mycket konstigheter men också mycket vackert.

världens bästa films soundtrack, som dessutom är magiskt. den är verkligen en humörhöjare.

fjärrkontroll till kameran! schuper schöönt så man slipper springa fram och tilllbaka och se fånig ut.

mina kusiner tycker att jag borde tjocka till mig lite så jag fick en fin slickepott och formar, kanske bjuder jag in till ett kafferep nu när jag har en så fin kakform också..

fräsiga halsband från urban. love em'.

sammanslagningen av det som låg i kalendern (litegranna saknas för de befinner sig i hallen, sollentuna och i min väska) från body shop. jag måste erkänna att deras body lotion är bland det bästa som finns, gör vilken torrboll som helst bebismjuk.

I en konservburk låg en kattkamera som jag så länge drömt om. den mjaouar och fräser och har sig när man klickar på en fin knapp. blinkar gör den också. en fantastisk liten pryl som tar 35 mm, perfekt. den filmen är billig och går att köpa i trepack på ica.

här har ni honom! katternas katt!

sen villle jag bara slänga in lite funky reafynd som jag gjort, skorna till vänster är från topshop och längtar efter att få smaka vårens asfalterade vägar. De andra fick jag för bara 150 kronor och det tycker jag allt att de var värda för riktigt coola är dem. nu vill jag ha vår!

sen hittade jag awesome gnuggis tatueringar på urban outfitters rea för en femtiolapp. ska nog ta och plasera en musche i nacken snarast, funky.

sen måste jag tillägga att jag också fick presentkort på min absoluta favoritaffär i hela världen topshop, pengar som nu förvandlats till objektiv och en liten ängel, samt ett stativ.

Inte att förglömma var min käre pojkväns present som inte fastnat på bild ännu, svenhilds klapp var redigt fin den med. de kommer kanske dyka upp här snart framöver. eller så behåller jag härligheten för mig själv. sån är jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny the one and only

åh avis! fettbra pakeeet ju<3

2010-01-13 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0