farväl jupiter adjö//240110



söndagen idagen! gick upp i hyfsad tid, har städat, tränat och ätit frukt.
funderar på att flytta mig uppåt en våning. byta rum
jag tänker mig att det skulle kunna bli fantastiskt fint
med vita väggar istället för de kissgula för närvande, med ett stort vitt skrivbord och massa målarfärger pennor och annat junk som jag lever för. plats för fotografi och lek.

när jag väl satt dessa planer i bruk så ska jag ha en fin liten inflyttningshappening
kanske med fler av mina fantastiska bakverk och tvspel. kanske lite god mat om man har tur.

4 timmar kvar till deadline och jag har ännu inte dragit arslet upp ur vagnen för att göra något åt insändaren.
kanske efter en annan del av köping.
kanske inte.

BRA LÅT.

Kommentarer
Postat av: Jenny the one and only

NEJ HJÄRTO!! Du ska inte skita nerej, självklart stod ditt namn åxå med som undantag, men det var så självklart att jag inte behövde skriva ut det tänkte jag =)



Å jag tycker det låter som en superidé. JAg vill spela spel å se fina rum<3

2010-01-24 @ 20:16:50
Postat av: S o f i e

inte för att spräcka dina drömmar, men du vet att mamma o pappa aldrig kommer låta dig måla om där uppe va? ;) isf skulle det vara vita väggar för lääääääääääänge sen där uppe ^^

2010-01-25 @ 00:14:09
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0