landet brunsås och björn skifs

idagen är en dag som var mest onödig.
sen kom det ingen buss när jag så fint skulle åka från jordbro station, det var kallt ute och snöstorm.
Jag fick gå tjugo minuter i sjuklig vind, snö och frost.
jag hade islår och sprucken läpp när jag kom hem.

sen satte jag mig ner för att låna om böcker på internet men då fick jag inte det för biblioteket suger så nu måste jag gå dit imorgon. tränat skulle jag ha gjort också men den vita väggen snö hindrade mig.
så jag stannade hemma av säkerhetsskäl.
sen somnade jag.
och vaknade, åt fantastisk god grekmiddag med färsbullar och grekisk sallad.

från grekisk sallad till landet brunsås som nu går på tvåan. fantastiskt program!
sen är det dem kallar oss artister med björn skifs, min mors älskade stjärna.
jag föddes samma dag som han son, samma sjukhus dessutom.
så när mamma pressade ut mig missade hon en chans att träffa björn skifs.
men nu är han ju på tv och det kan väl vara en liten tröst.

Kommentarer
Postat av: Johanna

björn!!! ååh. han är så fin. programmet ikväll var underbart.

2010-01-27 @ 22:23:27
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0