I/RUN/THIS//THING/LIKE/A+DANCEHALLQUEEN

bakis, bakis, bakis.
jag vill påstå mig vara jävligt bakis.
jävligt ofta nuförtiden.

varför resulterar trevliga kvällar och nätter i otrevliga mornar och efterföljande dagar?
det var planerat att jag skulle gå till skolan idag, men eftersom jag vaknade full och sluddrade så ändrade jag åsikt.
Själv anser jag att jag inte var särskilt full under kvällen, och inte somnade jag på nattbussen heller.
kanske blev jag full under dvalan?

oavsett när jag blev full så vet jag att jag idag mår skit.

men imorgon blir det andra puckar! då ska jag må bra. är det tänkt. jag ska äta någonting mer innan jag somnar.
mer vatten kanske.

(vårt projektarbete har landat i min brevlåda och trots att gubben är lite gul osv. så tyckte mor min att den var fin.
eftersom jag aldrig blir nöjd så tänker jag inte säga vad jag tycker om boken.
men den är fin. det är den.

Kommentarer
Postat av: Jenny the one and only

Du är cp i huvudet. BLI NÖJD! BLI MER ÄN NÖJD! BLI LYCKLIG! du e bäääääähst häst



Oh värsta uppmaning wooohooooooo<333333

2010-05-06 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0