RANDOM//WITH"LOVE"FROM+LUND



syster bar ett godisarmband som hon tuggade till på ibland.



systers gröna converse



min fina barbapapa-ballong! här vid en blomlåda.



barbapapa och en polisbil. hej hej.



klockan 09:58 satt vi spänt vid lundagården för att lyssna till melodikrysset live! Anders Eldermann ser inte ut som jag tänkt mig. Sen ska jag ha fet cred för att jag hann skriva in duvemåla innan de ens börjat spela upp guldet blev till sand.
ärkenörd var det ja.



finaste favorit och gölle morfar.



domkrykan. massivt. sen bonkade de i klockan när vi var där inne. Jag blev skiträdd och skrev "jävlar va jag blev rädd!". Prästen såg lite småsur ut sen.



vi hade en varg i sällskapet.



många tjänstemän ute och gjorde stan. hej påre pålis.



morfar vimlade.



blomster

Det kommer vettigare bilder på vad vi förtärde, hur vi såg ut och vad vi unnade oss på hemresan.
dock behöver jag kamma in bilder från diverse håll för att denna historia skall i bilder bli komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0