where/the/wild/things/are



jag längtar till mycket, men just nu kom jag på att jag längtar till den 29:e januari då den här filmen har premiär.
En fantastiskt fin film om en ensam pojke som önskar att få ha kul, men hans olydiga fasoner leder till att verkligheten inte alls blir särskilt roande. Max skapar sig då sin egna värld,en värld where the wild things are.
Baserad på barnboken med samma namn av Maurice Sendak.

åh den är så underbar. jag har ju redan sett den, men jag vill se den igen. åh vad jag vill se den igen. kika på dessa bilder från imdb och ni kommer också längta. lyssna på soundtracket som finns på spotify, worried shoes är finast i världen.











Kommentarer
Postat av: josephine

åh, den vill jag också se!

2009-11-30 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0