snön sätter galler och jag har tappat bort mina spår



dålig dag idag.
en bra morgon till en dålig dag.
snö snö snö
jävla äckel päckel svin snö
jag försöker hitta billiga resor bort till solen under påsklovet.
för det förtjänar jag
jag förtjänar något annat än denna jävla snön.

nu när man äntligen tagit sig hem ikväll så inser man att man inte kommer kunna ta sig härifrån på hela helgen.
det ska tydligen bli ännu ett

ja

ännu ett

igen

snökaos.

det är långt till vår.

nu ska jag gå och se upp för det är en fin fin fin film som jag tycker mycket om.
det är ingen snö i fina filmer jag tycker om.

Kommentarer
Postat av: Jenny the one and only

svar; GALET NICE!! whoho vi får hänga<3

2010-02-22 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0